mandag 12. mai 2008

Glansbildekjærleik?

Å være elsket av Jesus handler om å være elska uten frykt. For kjærleiken driver frykten ut. Frykt for å bli svikta, såra, for ikkje å være bra nok og for ikkje å strekke te. Gud tilbyr meg ein anna slags kjærleik, en som er tusen ganga bedre enn glansbildekjærligheten. En kjærleik som ikkje handla om korleis eg ser ut eller kor flink eg er. I møte med Guds kjærleik skal eg sleppe å frykte for at eg ikkje e bra nok , at eg ikkje strekke te. Gud e her med meg i dag. Han ønske å vere en del av mitt liv. I alt eg gjer, i alt eg e. Livet blir ikkje slik som på film, eg har ikkje blitt lova eit lykkeleg liv sjølv om eg trur på Jesus, men eg har ein som e der alltid, so aldri svikte meg sjølv om eg svikte han heile tida - eg blir visst aldri nokken "perfekt" kristen.. eg syns d e supervanskeleg å prøve å vere d - men heldigvis so trenge eg ikkje vere d..

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails