lørdag 15. november 2008

Lys

I oktober hadde eg besøk av frøken M - so e lysekspert pluss ekspert på mykje anna. Ho hjalp meg med lys i huset og ga meg mange gode tips ang møblering. Eg syns ho e utruligt dyktige og flinke til å sjå ka so passe inn - balanse kalte ho d (passelig blanding mellom nytt og gammel). Lampane blei kjempefine og ho berre peikte: "den må vere der og den der osv" og eg fekk en jobb etterpå.. snudde rundt på møblane - opp og ned - fram og bak (blei nesten svimmel) men blei so FORNØGDE - Tusen takk M, du e en tryllekunstner! Det beste av alt e at eg nesten ikkje har kjøpt nokke nytt..





Desse fine møblane har eg hatt på et soverom - har vore mine besteforeldre sine og er nesten 100 år! Nye knotter og vips - som nye. Endeleg fekk eg knagger på gangen - so no e d berre og komme på besøk og bruke knaggane (malte ei plate og skrudde på knagger) ganske bra?

Ikkje ante eg at lys betydde so mykje!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails