tirsdag 30. desember 2008

Mitt hjerte alltid vanker


Mitt hjerte alltid vanker i Jesu fødte rom Der samles mine tanker som i sin hovedsum Der er min lengsel hjemme, der har min tro sin skatt Jeg kan deg aldri glemme velsignet julenatt

Akk, kom jeg opp vil lukke mitt hjerte og mitt sinn Og full av lengsel sukke, kom Jesus dog her inn Det er ei fremmed bolig, du har jo selv den kjøpt Så skal jeg blive trolig, her i mitt hjerte svøpt

Jeg gjerne palmegrene vil om din krybbe strø For deg, for deg alene jeg leve vil og dø Kom la min sjel deg finne sin rette gledesstund At du ble født her inne i hjertets dype grunn
.
Eg e visst ikkje heilt ferdige med jula.. Denne julesangen e den finaste eg veit! Fortsatt God Jul!

1 kommentar:

Cathis sa...

En fortsatt underbar jul till er också. Hoppas ni har ett härligt lov/ferie. Vi njuter av att äntligen ha tid till att rå om varandra.
Kram Cathi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails