tirsdag 11. august 2009

Tour de Rallarvegen












Rallarvegen - d va en kjempeflotte opplevelse og en utrulig flotte tur! Eg va egentlig ganske skeptisk til å sykle 87 km.. hadde noken sport meg om å gå eller jogge den strekninga - so hadde eg nok hoppa på, men sykle.. ikkje mi greie tenkte eg - men ok, d vart sykkel på oss! Syklane oppfylte med soveposer, telt og stormsett starta oss fra Haugastøl onsdag kveld. Amigo oppi ei kasse bakpå sykkelen! Campa et stykke før Finse - derifra sykla oss t Myrdal før oss campa og derifra sjarmøretappen t Flåm. D va veldig bratt og veldig steinete og egentleg skummelt å sykle, så eg leia sykkelen en del kan eg sei.. Sluskesuppe fekk oss i oss på turens høgaste punkt - kjempegod! Egentleg syntes eg det gjekk noke for fort - eg hadde lyst å sjå litt meir og ta litt meir bilder.. so eg danna baktropp heile veien.. Eg glede meg allerede til neste gang - knalllyst!!

1 kommentar:

Anonym sa...

tøffe dokke så tok den turen!
eg har ein så ønske at eg blei med, men eg syns d virke for bratt å "skummelt". kanskje eg sko våga d nå ?
masse fine bilder foresten, kjekt å se innom på ka du legge ut :-)
klem fra L.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails