søndag 1. november 2009

en liten oppdatering..


Eg e tilbake etter ei lita bloggepause..  Først må eg fortelle en kjempenyhet eg fekk i dag: Storebroren min og hans kjæreste venter baby - skal komme i mai!! JIPPI! kjempekjekt syns oss alle her, store og små: Gratulerer!! Glede oss masse, første tantebarn og søskenbarn på mi side - veldig stas! Eg e so glad i den salme 139: Du såg meg den gang jeg var et foster, i din bok ble alt skrevet opp; mine dager ble dannet før en eneste av dem var kommet. Tenkte på den salmen når eg fekk vite den glade nyhet! Det har faktisk blitt heile 9 tanteonga på andre sida, der den siste kom for berre noken få veker sida! Føle meg heldige!

Ang den salma; so e eg so glad for at han visste om meg før eg var et foster i min mors liv - som eg ikkje kjenne! og at ingenting av det som har hendt meg e tilfeldig - alt har han kontrollen på fra først til sist! D e so betryggende for meg og heilt utrulig å tenke på! At eg skulle havne akkurat på Anne Lise Home barnehjemmet som var drevet av Norsk KoreaMisjon og at eg derfra skulle få et nytt hjem i Norge! Fantastisk! Fekk treffe Erna Moen som arbeidet der når eg og broren min var der. Det var spennande! Berre d å få sjå bilder og høyre om korleis forholda var der borte. D var ikkje spreke alternativene for meg som jente pga fattigdommen. So oss va heldige begge to!

Ellers so har eg begynt i praksis - ferdig med to veker; psykiatrisk team og dagsenter. Det er mitt første møte med psykiatrien - og eg syns d e kjempekjekt!! Møter fantastiske mennesker - so eg berre glede meg til å få være meir sammen med og lære meir å kjenne! Litt tidlig og seie kanskje - men eg syns d virke so spennande og interessant. Håper å få litt meir kjennskap til både psykiatri og rus. Glede meg iallefall til fortsettelsen - og det burde vere et godt utgangspunkt.. sjølv om d blir travle dager framover..

So må eg vel nevne at eg har fått svineinfluensa nesten so eg ikkje tør å seie d.. høyre ikkje om noken andre - men noken må d vel ver? nesten at d e blitt litt sånn at en ikkje ska seie d?? eller e d berre eg so føle at d e litt sånn skambelagt? kanskje..  ja,ja eg håpe berre at eg ikkje har smitta noken rundt meg i praksis og sånn.. d e d so e fælt syns eg - d at eg kanskje smitte noken so dør av svineriet! d e jo d so e skrekken. eg so hadde bestemt meg for å vaksinere meg (sjølv om eg ikkje hadde lyst) - men ville gjere d i solidaritet med dei brukarane so eg har rundt meg; at ikkje dei blir smitta av meg.  men no ser eg faktisk at dei anbefale dei so har vore sjuke og vaksinere seg alikevel! litt merkelig - men det e jo egentlig ikkje hundre prosent sikkert at d e svineinfluensa, når en ikkje får teste seg..

Ok - dette får vere nok for denne gangen, dokke må ha en fine søndagskveld og ei fine haustveke!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails