tirsdag 1. desember 2009

Advent


So kjekt med advent og snart jul!! No har eg to og ei halv veke igjen i praksis. Liker meg so godt - men eg glede meg til juleferie. Det har gått kjempefort - 4 veker på psykiatrisk dagsenter og 5 veker ved psykiatrisk hjemmetjeneste. Har faktisk fått satt to intramuskulære sprøyter til og med..  over ett år sida sist - so eg va ikkje so høg i hatten.. men d gjekk fint og eg håper d ikkje gjenge ett år t neste gang.. So no må eg komme igang med oppgava, den ska leverast 4. januar. Den va faktisk litt av grunnen t at oss droppa Valderøya denne jula. Den + at praksisen ikkje ferdige før 18. desember + jobbehelg på sjukeheimen nyttårshelga. Men eg angre!!  Skulla gjerne gjort den avgjørelsen om igjen! Der oppe e d snø og kvite fjell!! Men sånn vart d dette året - må nok berre innfinne meg med d..  gleder meg til neste jul iallefall!  So har eg prøvd å få snøen t å dale på bloggen min..  håpe dokke komme litt i julestemning.. 

1 kommentar:

Anonym sa...

det va fine adventsbilder, du e flinke t å få d koseligt i heimen :-)
å d va flott med snø så dalte ner, når me ikkje kan få det ute..
klem fra L.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails