søndag 6. desember 2009

Alexander Rybak - Roll with the wind - frå Vigra!!

Når han va ute på øyane i sommer so tok han opp denne videoen - so når han dreiv og filma so malte eg toppen på pipa t mamma..  kjenne d gjere godt å tenke på sommeren..  og at eg no t sommeren e ferdige vernepleier - d e rart å tenke på! So no he eg et halvt år igjen - kjenne at eg må prøve å ikkje stresse, men nyte dei siste månadane som student. Kjenne at lysten t å jobbe meir og ta fleire ekstravakter no når eg e ferdige i praksis - den lysta trenge på. Har liksom lyst å beholde dei relasjonane so eg har opparbeida i denne tida - har ikkje lyst å miste dei..  men eg må nok tenke på at det blir et travelt halvår med eksamen og bachelor og konfirmasjon - so eg får ta d igjen etterpå..  Ha en god 2. søndag i advent!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails