søndag 9. januar 2011

Marit og Irene

Marit og Irene skal begynde møteveker her no på onsdag ifbm Fellesmøtene her. Eg glede meg!
Når eg va ca 10 år stod dei i vekkelse heime og dei hadde møter en heile vinter i mange veker! Eg va på so og sei alle møtene, og eg syntes det va berre heilt fantastisk! Eg huske spesielt ett budskap Irene kom med en kveld; Mesteren er her og kallar på deg! Dei satte djupe spor i en tiåring - so endå når eg høyre dei synge på tv, radio eller cd so røyve det noke i meg..  Dei he et enkelt og klart budskap + at dei utstråle en varme og en kjærlighet fra Jesus so treffe hjerte til dei so høyre på.  Eg håpe d blir fulle hus og at mange fer et møte med Jesus desse to vekene!

Her e adressa til bloggen deira: http://maritogirene.com - den anbefalast:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails