søndag 6. mars 2011

Fastelavensøndag




Verdens beste boller er ei oppskrift som har gått rundt i blogglandia ei tid no..  d va jenta mi so fann den. D va jo bollesøndag og bolla måtte oss ha. Eg e ikkje noke flinke å bake gjærbakst, men tittelen "Verdens beste bolla" den frista.. So då bakte oss og dei vart kjempegode!! So derfor kan eg anbefale desse - for dei vart faktisk dei beste bollane eg noken gang he laga..


Verdens beste boller
250 melis
300 gr smør
1 liter melk
100 gr fersk gjær
1,5 kg hv.mel
1/2 ts kardemomme

kok opp melk, smør og melis. avkjøles til fingervarmt 37gr. løs opp gjæren i vesken. bland alt d tørre (eg hadde nokre teskjeier med vaniljesukker også oppi.. eg hadde litt meir kardemomme også..) elt det godt for hand eller maskin til den blir smidige. kan putte litt meir mjøl i slik at den ikkje blir for klissete, men "sleppe".  bollane rullast ut og dekkast t og stende t heving i en t to tima. penslast med egg og so steike dei i midten på 250 gr 7-10 min. d vart 40 knallgode bolla!

Fortsatt god Fastelavensøndag herifra:)

1 kommentar:

Elins reiseblogg sa...

Disse ser ut til å være verd å prøve :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails