mandag 2. juni 2008

Hovudstaden


Ei super og varm jentehelg hadde jenta mi og eg. Vi campa samen med ei "søster" og jenta hennas. Høgdepunktet var nok Operaen, eg var i utgangspunktet imponert, men var ikkje forberedd på at eg skulle bli so overvelda. Fekk med oss to filmer; "What happens in Vegas" og "En ekte mann". Den siste va berre so koselig, skikkelig feelgood movie. "Hot" lunsj to dager ute på Karl Johan på Egon med en nesten ekte osloboer (fredag) må nevnast. Aker Brygge med youghurt is. Frokost og dei gode vaflane med rømme og sylte (god service) på hotellet. ja ja - eg kan vel ikkje lyge; d blei "litt" tid til shopping også..

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, eg va på sommergospel! :)

eg lure på ein ting. eg har hørt at det e fare for at folk kan bli snøblinde av å var på taket te operahuset. merka du någe te det? hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails