torsdag 21. august 2008

Murer


Da det gikk opp for meg at Den hemmelige vokteren allerede hadde tilgitt meg det jeg ikke klarte å glemme. Og at Han allerede hadde glemt det jeg fortsatt gikk og angret på, kom det en slik befrielse. Muren jeg hadde bygd for å beskytte følelsene mine og skjule skyldfølelsen fra fortiden ble mindre og mindre viktige. Jeg trodde hele tiden at jeg hindret mennesker i å komme inn, men sannheten var at jeg forbød meg selv å komme ut. Jeg var fanget av en usynlig mur. Fra "The princess within me" av Serita Jakes

Det er det som skjer når du setter opp murer. Du tror du beskytter deg selv fra å bli såret, men i virkeligheten hindrer du deg selv å komme ut. Alt fra "Grenseløs tilbedelse" av Darlene Szech

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails