fredag 22. august 2008

Tusen takk


Tusen takk for en fine dag - uten dokke (family and friends) hadde den ikkje blitt so fine :o) Eg velgte sjølv lakrisbåter og sjokoladedonuts og film. "Dan in Real Life" kjempekoseleg romantisk komedie!

So no begynde høsten for alvor føle eg. Han eldste har begynt på videregående - mellomste ska begynde på ungdomsskulen på mandag og minstejenta i femte. Eg begynde i praksis neste tirsdag - so eg har litt ferie igjen, men tenkte begynde å lese fag no t veka når d blir stille i huset og eg og Amigo e heilt aleine t klokka to kvar dag! Ganske merkeligt..

Har hatt en kjempefin sommer - egentlig hatt nesten tre måneders ferie føle eg. Fint ver slik at oss har fått brukt terrassen og stranda mykje. D e vel d so e sommer? Eg tenke når eg har dei gode sommerdagane - at eg må liksom prøve å gøyme dei - slik at eg kan ta dei fram når d blir mørkt og kaldt både utforbi og inni oss.. Tenk at Jesus skifte ikkje slik som årstidene - Han e den samme uansett korleis eg føle meg!!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails