torsdag 17. april 2008

Endring av ekteskapslov?


Det vart en alvorlig formiddag egentlig. Oss vart minnet på en alvorlig sak; endring av ekteskapsloven. Viktige avgjørelser skal tas i løpet av nokre veker no, og det er viktig at oss er bevisste angående denne lovendringen. Eg anbefaler å gå inn på denne nettsida: http://www.jatilekteskapet.no/ Spørsmålet eg må stille meg er: Angår dette meg?
Det so er viktig for meg å få sagt; eg dømmer ingen, eg veit at oss alle er like verdifulle. Men kvifor skal Norge gå i spissen og vedta kjønnsnøytral ekteskapslov? Frankrike forkasta lovforslaget av hensyn til BARNA, Sverige forkasta fordi dei fant ut at gjeldande lov ikkje var diskriminerende!
Konsekvenser? Ja, tenk deg alle stadane du møter MOR/FAR, MANN/KVINNE. Diskriminering. Det skal ikkje favoriserast noken samlivsform foran noken anna. Bøker i barnehage og skuler der det nevnast mor og far eller mann og kvinne må fjernast og erstattes med fortellinger og fakta der foreldrer/ektepar/kjærester er mann og mann eller dame og dame eller dame og mann.
Eg tenker på barna då som blir fødde i ekteskap gjennom kunstig befruktning. Dei blir fratatt retten til å få vite kven som er biologisk forelder. Likeins adoptivbarn som er sårbare i utgangspunktet, som skal starte et nytt liv i ein anna familie.
Eg meiner at vi skal respektere dei som velger ein annan samlivsform! men er det nødvendig med lovendring? Barnelova, adopsjonslova og bioteknologilova må også endrast hvis dette blir vedtatt.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails