onsdag 16. april 2008

Maling


Eg ser på dei forskjellige andre bloggane eg har vore inne og myst på - at det er andre so lide av samme sjuka so meg - malingsmani. Eg bruke å sei: Gi meg en malerkost... Det gjekk ei stond føre eg kom i gang med kjøkkenet.. men januar iår då malte eg kjøkkenet! D va sånn syrebeisa furu med masse kvister. So no er det blitt eggekvitt - og eg e kjempefornøgde! Bakdelen e jo at den kvite komfyren so oss har hatt i 17 år vise endå meir (håper at han snart teke kvelden). Flisene har eg tenkt å gjer nokke med - trur eg maler dei med oljegrunning og oljemaling. Ei venninde av meg har gjort det og resultatet blei kjempefint! PS burde kanskje ha rydda kjøkkenbenken før eg tok bilde.. men hos meg er det nok ikkje støvfritt og strøkent kvar dag - prøver å shine litt opp når d komme besøk..

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails