onsdag 16. april 2008

Just give me Jesus

En kjempefine sang fra Just Give me Jesus. Det med tru e jo kjempeviktig for meg, og eg las i den fantastiske bloggen eg har henta fra før, nokke utruleg fint:

Hvis nokken spurte meg ka eg hadde gjort hvis alt det med Jesus og kristendommen viste seg å vere oppspinn?

Svaret var:
Då kan eg sjå tilbake på et liv i trygghet, glede, fred, prøvelser som eg har fått styrke til å takle, en visshet om at eg er elska og verdifull. Ja, et liv med meining i.. Og når eg ser tilbake på all overnaturlig hjelp i motgang, velsignelser, glede, fred i livets stormer, helbredelse.. Ja, då veit eg at det ikkje kan vere oppspinn og feil! Fordi eg har fått erfare Guds storhet, godhet og kjærlighet i livet mitt! Mitt største ønske er at DU også får oppleve det.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails