mandag 14. april 2008

Kaffemaskin


Eg må berre vise den fantastiske kaffemaskina so blei kjøpt inn laurdag. Eg har gått og sikla etter den so kjempelenge - og no var trumfpoenga mine (so eg har spart på so lenge) komt opp til det den kaffemaskina kosta. Då va eg ikkje sein.. Kaffien smaka so godt - og snart kjem mjølkeskummeren i heimen - og då serverer eg cappucino eller latte, berre kom og smak :o)
Eg e jo langt fra noken ekspert på området, men eg forstende at det er ein kunst - so då må eg berre ta tida til hjelp og vere tålmodig, so håpar eg at smaken blir god etterkvart.

3 kommentarer:

Linda sa...

hei mamma;-)du har verdens snilleste i verden å har verdens beste blogg store klemmer og kyss fra god jenta di;-)))))))))

Anonym sa...

Nå er det rett før eg tar kjøreturen til skudnes.Hvis du har god kaffi!!!kjekkt å lese på bloggen din.Lenge siden eg har sett deg!! ha en fin dag.hilsen anne beth

Anonym sa...

Me e kjempestolt av deg!! både med og uten blogg!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails